DREAM BY NATY : WELCOME HOME

25.10.15

WELCOME HOME


Tak, założyłam bloga. Mam już za sobą kilka, nieukrywam-
nieudanych, prób z blogowaniem. (kilka lat temu) Pisałam pod domeną photobloga, o sobie. Teraz otwieram coś o wszystkim- zdjęciach, stylizacjach, książkach, muzyce, wszystkim co mi podsuniecie. 
Uważam że w życiu trzeba wszystkiego spróbować, warto eksperymentować z nowymi rzeczami, warto zrobić coś innego. Zobaczymy czy to był dobry pomysł.
Dobra czas zacząć, mam nadzieję że spodobają wam się zdjęcia i będziecie tu wracać. 

SHAKER: GYM HERO KLIK
sweterek: new yorker
spodnie: H&M
buty: H&M
bluza "cool kids can't die" @alohafromdeer
spodenki czarne: nike
spodenki szare: reserved
bluza szara: nike
koszulka:bershka
sweterek: new yorker
spodnie: H&M
buty: H&M
koszula: pull&bear
spodnie:H&M

koszule: H&M
buty: adidas


 bransoletki: she&he bijou
  sweterek: new yorker
spodnie: H&M
buty: H&M
koszulki: no name
spodenki czarne:nike
spodenki szare: reserved
sweterek: new yorker
spodnie: H&M
buty: H&M









 
shaker: GYM HERO 

 spodnie: H&M
koszulka: bershka
sweter: rubin fashion
 spodnie: levis
sweter: H&M
koszulka (sukienka): primark
spodenki: reserved



koszulka: adidas
spodenki: reserved
sweterek: rubin fashion
shaker: GYM HERO



 spodnie: adidas
koszulka:adidas
buty:nike
skakery/wlepy: GYM HERO


instagram: KLIK
Następny wpis? Pokaż że ten ci się podobał :)




19 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia będę regularnie zaglądać ❤❤❤
    Zapraszam też do mnie❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, zazdroszczę Instaxa :<
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatyczne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia zycze z blogiem ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz genialnie! świetne fotki, wytrwałości :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Obserwuję i nie mogę się doczekać kolejnych postów! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog!
    zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń