DREAM BY NATY : PHONE CASE | ETUO.PL |

10.12.15

PHONE CASE | ETUO.PL |


Ostatnio dostałam świetny case!
Ale najpierw...
dopadł już mnie świąteczny nastrój, chciałabym wiedzieć jakich postów ,dotyczących tego magicznego czasu, ode mnie oczekujecie? Co chcielibyście zobaczyć, przeczytać? Czekam na sugestie!


A teraz wpadnijcie szybko na stronę ETUO.PL <--- KLIK, znajdziecie super "ubranka" na wasz telefon! Jest ich tak dużo, że mi samej ciężko było się zdecydować, ale nic dziwnego, że wybrałam właśnie klasyczną Marylin! Obudowa jest zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, klapkę się wysuwa i wkłada się najpierw samą "ramkę", przez kilka sekund nie wiedziałam o co chodzi i jak ją włożyć, ale jest to dziecinnie proste! Dzięki temu przy upadku lub podczas noszenia telefonu w kieszeni, nie ma opcji by budowa się wysunęła- dzięki czemu unikniemy niechcianych sytuacji :)


Tutaj kilka inspiracji! (gdy klikiecie w zdjęcie, przeniesie was do dokładnej strony takowego case'a, dzięki czemu będziecie mogli odrazu go kupić :) )















Prócz oferty która znajduje się na wyżej wymienionej stronie, możecie stworzyć tam swoją własną obudowę!
A teraz zerknijcie na zdjęcia i na to jak obudowa się prezentuje!
Jakość zdjęć nie powala, ale wiecie jak to jest: wychodzę z domu- ciemno, wracam- ciemno! :(








15 komentarzy:

  1. Ten z króliczkiem mega słodki ;* tak wgl to sliczne zdjecia !

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tak nie do postu ale do Cb ALE MASZ PIĘKNY UŚMIECH <3 :d
    buziaki https://www.instagram.com/saragiee/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie motywy z Marilyn Monroe :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obudowy! *-* i blog ^^ Obserwuję :) może ty też? mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne obudowy pomysłowe
    fajna obudowa, bezpieczna! (juz raz telefon zbilam wiec moze sie skusze?)
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mając taki wybór aż trudno nie kupić wszystkich naraz! ❤
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne obudowy :>
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wymienić mój rozpadający się case.../Karolina

    OdpowiedzUsuń