DREAM BY NATY : top 10s| books| for cold nights #2

19.12.15

top 10s| books| for cold nights #2

Hej, wracam do was z drugą częścią top10 książek.
Coraz bliżej nam do przerwy świątecznej, możliwe że niektórzy z was już ją rozpoczęli! Możemy zrobić wiele rzeczy w tym wolnym czasie, dobrze byśmy rozporządzili go tak- by nie mieć odczucia, że go straciliśmy. Może czas sięgnąć po dobrą książkę?
Obejrzeć dobry serial lub film? Cokolwiek sprawi wam przyjemność, byle czuć się wypoczętym i zrelaksowanym, pełnym sił na kolejne pracowite miesiące! Jeśli nie czytaliście pierwszych pozycji zapraszam was tutaj: KLIK
A teraz zacznijmy drugą część :)

6.
Większość z was może kojarzy film pt. "Zostań, jeśli kochasz"? Tak? Ciekawi was co wydarzyło się potem? To niespodzianka dla was, film został stworzony na podstawie książki. Wow. Jeszcze lepsza wiadomość, ukazała się jej kontynuacja pt. "Wróć, jeśli pamiętasz".
Historia jest idealna na świąteczne wieczory. Obiecuję, że pochłoniecie ją bardzo szybko :)



7.


Mimo że męczyłam tę książkę może i nawet miesiąc. (snapowicze wiedzą), znajduje się w moim top 10. Czemu? Mimo, że historia dość często się spowalnia, jest bardzo interesująca. Mimo fragmentów, które miałam ochotę pominąć, wciąż byłam ciekawa zakończenia i chciałam więcej, i więcej wiedzieć.


8.
Hmm... Okładki znajome, chyba już to gdzieś widziałam/em? To chyba najczęściej padająca myśl, na widok tych książek. Autorka Gayle Forman (bardzo utalentowana zresztą), postawiła na jeden design swoich książek, może dzięki temu przyciąga swoich czytelników, sądzących, że może to kolejna część ich ulubionej historii. Ale cóż, to kolejna opowieść, również dwuczęściowa. Poza tym książka jest cudowna i bardzo dobrze i szybko się ją czyta. 

Historia opowiada o dziewczynie (1część), która podczasz wycieczce po europie, dzięki nieznajomemu zmienia tor swej podróży. Wyjeżdzają oni na jeden do Paryża. W nocy, chłopak niespodziewanie znika. Gdy dziewczyna się budzi, spanikowana, wyjeżdza. W pierwszej części, śledzimy jej poszukiwania i to jak zmieniło się jej życie przez kolejny rok. Czy uda im się spotkać? Czy odnaleźli się? Czemu tak właściwie chłopak wyszedł tamtej nocy? 
9.

Książka niestety wygląda bardzo tandetnie, nie lubię tego bo nei zachęca wielu czytelników, a ja czytając ją w miejscu publicznym, czuję się dość niekomfortowo. 
Książka podzielona jest na dwie części, śledzimy historię perspektyw dwóch osób, Lori i chłopaka, tylko którego?
Lori w każde wakacje pracuje w Marinie Vaderów. W pracy pomagają również "chłopacy z sąsiedztwa". Lori dojrzała i stwierdziła że w te wakacje uda jej się poderwać jednego z nich, oczywiście wiedziała dokładnie którego- najprzystojniejszego. Czy udało jej się? Czy wybrała właściwego?
10.
Znane z filmu oczywiście "papierowe miasta". Popełniam największy błąd, jaki mogłam- najpierw obejrzałam film, który uciął kilka ważnych wątków. Dlatego czytając książkę dzieliłam tylko strony na te "przed wątkiem filmowym" i "wątek wymieniony w filmie". Mimo to, była to dość dobra książka i miło mi się ją czytało.

To na tyle, nie wiem czy pojawi się jakiś post jeszcze przed świętami, zobaczymy. 

7 komentarzy:

  1. Czytałam 1 książkę i jest świetna <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Zostań jeśli kochasz" i " wróć jeśli pamiętasz" wspaniała książka. Bynajmniej ja nie mogłam się od niej oderwać :)

    Pozdrawiam i zaprasza true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego przeczytałam tylko "zostań, jeśli kochasz" resztę trochę zaczęłam, naprawdę świetne książki
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Zostań jeśli kochasz" i "Papierowe Miasta", ale ta pierwsza średnio mi się podobała (może dlatego, że wcześniej obejrzałam 2 razy film :D)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór książek!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam na święta "Zostań, jeśli kochasz" i "wróć, jeśli pamiętasz" ale przez klasę maturalną niestety nie mogę czytać tego co chcę, bo nie starcza mi czasu. "Papierowe miasta" przekonują mnie do siebie, ponieważ w filmie jest jedna z moich ulubionych modelek Cara Delevingne, a najpierw czytam książki, potem oglądam filmy.
    Zachęciłaś mnie do przeczytania Twojej 8 pozycji, wydaje się być bardzo interesująca!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń